DZV teller van campagne Dagen Zonder Vlees

Goede Vrijdag en de klokken zijn naar Rome — niets om aan de grote klok te hangen — maar nog één dagje vasten en mijn Dagen Zonder Vlees teller staat op 40. Ik zal er dit jaar dus wel in slagen om tijdens de Vasten geen vlees te eten. Daarvoor heb ik in Andalucía de jamón ibérico moeten missen en op familiefeestjes de optie vlees aan mij laten voorbij gaan, maar die achterstand haal ik op Paaszondag wel in. Op het menu staan Spaanse tapas met onder andere Iberico ham.

Geef een reactie

