Zomervakantie gestart

De laatste, officiële werkdag zit er op. De mailboxen en de takenlijsten, zowel privé als professioneel, zijn zo goed als leeg. Enerzijds begin ik de zomervakantie met een schone lei, anderzijds zal ik na de zomervakantie – dat betekent concreet half augustus – hopelijk ook met een lege mailbox het nieuwe werkjaar kunnen starten. Niet dat ik geen plannen heb voor de zomervakantie. Thuis wacht er immers een boel zomers werk. Hier op mijn blog komt er hopelijk ook wat beweging in de vorm van nieuwe berichten over mijn zomerse activiteiten off en on line.

Geef een reactie

