Scrybe account voor beta testing

Ik heb mijn Scrybe account voor beta testing geactiveerd. Scrybe is in eerste fase een kalender met lijsten, die ook offline werkt en op papier afgedrukt kan worden. In tweede fase bewaar je notities en webclips met links, figuren en bestanden in een zogenaamd ThoughtPad. Geen idee wat de volgende fasen nu zijn.

5 gedachten over “Scrybe account voor beta testing

  1. kawi

    Hoi!Ik wacht ook al erg lang op een beta-account en ben zeer benieuwd. Ik ben verschillende programma’s aan het proberen om te introduceren bij een ADHD-werkgroep, zij hebben hier waarschijnlijk erg baat bij! Zou ik misschien een kopie mogen om te testen of gaat dit niet? Vriendelijke groet,
    Kawi

    Like

  2. Ruben Dijkhuis

    Hallo,

    Kunt u mij misschien uitnodigen? Zodat ik ook gebruik kan maken van deze online agenda. Momenteel is het namelijk niet mogelijk om een account aan te maken.

    Hopelijk wilt u mij hierbij helpen.

    Groet,
    Ruben Dijkhuis

    Like

Geef een reactie

