1 februari alle lichten uit!

Op 1 februari doen we ALLE LICHTEN UIT van 19u55 tot 20.00u!

L’Alliance pour la Planète (groepering van milieuverenigingen) doet een oproep tot al de burgers: gun de planeet 5 minuten rust.

Noteer het in je agenda. Meedoen is de boodschap.

3 gedachten over “1 februari alle lichten uit!

  1. sara

    Dag Lucas,

    Ik zie dat je op je blog een berichtje ivm met de actie “alle lichten uit” hebt geplaatst.
    Momenteel zijn we (KUL, centrum voor democracy en citizenship) bezig met het onderzoeken van het internet als mobilisatie-instrument. Deze campagne is hier een heel mooi voorbeeld van. Ik zou dan ook graag trachten (in de mate van het mogelijke) het netwerk in kaart te brengen, te beginnen bij de verschillende blogs en fora. En daarom zou ik je graag een aantaal vraagjes willen stellen.
    Hoe vaak (aantal uren) surf je gemiddeld per dag/week op het internet? Op welke manier ben je in contact gekomen met het alle lichten uit-bericht (via e-mail, andere blog, forum, krant,…)? Heb je het bericht ook verder doorgestuurd via mail naar vrienden, kennissen,…? Volg je nog andere blogs, fora? Bezoek je ook af en toe politiek gerelateerde websites (overheid, partijen, andere politieke organisaties,…)? Ben je, los van deze actie meer speciaal met het milieu begaan (heb je al aan andere acties deelgenomen, bewuste keuzes in energieverbruik, surfen naar bepaalde mileugerelateerde sites? kan je mij ook vertellen wat je leeftijd is? En als laatste: Indien je het bericht hebt gekregen via e-mail zou het mogelijk zijn om mij deze te forwarden (inclusief de e-mailadressen, opdat ik de eerste verzender kan contacteren)? Met deze info zou je ons al een heel eind verder opweg kunnen helpen!
    Alvast heel erg bedankt!!

    Groeten,
    Sara

    ps. Is het mogelijk om mij te contacteren via mijn e-mailadres?

    Like

  2. Pingback: SKÅLATÅRNET » Onderzoek internet als mobilisatie-instrument

  3. Pingback: SKÅLATÅRNET » Alle lichten uit (3)

Geef een reactie

