Oddpost wordt Yahoo! Mail

De maildienst Oddpost werd een tijdje geleden opgekocht door Yahoo! en het moest er van komen: Oddpost verdwijnt. Gelukkig kan ik mijn mailbox bij Oddpost overzetten naar Yahoo!.

Dit overzetten verloopt zonder probleem. Alleen een drietal RSS-feeds waarvan de URL ondertussen gewijzigd was, worden niet overgezet. Ook mijn adressenbestand is zonder problemen overgezet. Nu nog enkel wachten op mijn mailbox met zijn vele mappen.

Bovendien krijg ik een gratis upgrade naar Yahoo! Mail Plus voor 1 jaar. Prima, daar ben ik onmiddellijk op ingegaan.

Geef een reactie

