Web 2.0: Phantom oder Phänomen?

Bij Deutsche Welle (rubriek Panorama) verscheen eind november een interessant, kritisch artikel over het Web 2.0 fenomeen. Vele van de tools die hier vermeld worden, gebruik ik al een tijdje:

Ik werk regelmatig met één of meerdere van deze tools en ben er zeer tevreden over. Deze nieuwe technologie ondersteunt mijn werkzaamheden on line.

Vanaf nu hou ik mijn persoonlijke mail bij op Yahoo!. Omdat ik reeds enkele jaren met Oddpost als mailprogramma werk en op Yahoo! mijn kalender en andere zaken opsla, stap ik als regelmatige gebruiker liever over op Yahoo! dan dat ik met GMail start. Stilaan dringen de extra mogelijkheden van Oddpost door in de nieuwe webmail tool van Yahoo! Mail. De overstap wordt daardoor zeer makkelijk.

Een gedachte over “Web 2.0: Phantom oder Phänomen?

Geef een reactie

