Wie herstelt vlugger?

Het gaat voorlopig beter met mijn internetdomein vdabeele.net dan met mezelf. Sedert deze nacht is vdabeele.net met succes getransfereerd naar een Europese DNS-server. Vanaf heden kan ik dus weer enkele subdomeinen opnieuw instellen, om te beginnen khboblog.vdabeele.net, dat naar deze nieuwssite verwijst. Andere subdomeinen worden later hersteld.
Ikzelf ben herstellende van een tonsillectomie (verwijderen van keelamandelen), die de dag vóór Kerstdag uitgevoerd werd. Wegens een acute ontsteking in de keel (streptokokjes waartegen antibiotica niet hielp), besliste ik samen met de huisarts om de ingreep zo snel mogelijk te laten uitvoeren. Ik ben nog volop in herstel en vrees dat ik de eerste schoolweek zal moeten missen.
Dit bericht is één van mijn eerste computerwerkzaamheden in deze kerstvakantie. Men zegge het voort.

Geef een reactie

