Djembé instuif

2e djembé instuif 

Op dinsdag 22 januari 2002 vanaf 19.30 uur gaat de 2e djembé instuif door in Jeugdhuis Thope te Sint-Michiels Brugge. Hopelijk komen er weer heel wat djembé cursisten opdagen en beleven we een gezellige Afro-percussie avond.

Radio UserLand 8.0 op komst 

De nieuwste versie van RU wordt voorbereid; verwacht: vrijdag of na het weekend. Benieuwd wat de prijs en de nieuwe mogelijkheden zijn. Ik gebruik het programma hoofdzakelijk voor 4 zaken:

  • beheer en bewerken van Manila sites op vdabeele.net
  • afspelen van MP3’s op mijn harde schijf (library, random)
  • mijn Radio Blog bewerken met interessante e-lectuur die ik dagelijks lees
  • als CMS (content management system) voor de K.H.B.O. fysica website

Er zijn ongetwijfeld nog heel wat andere toepassingen waarvoor ik RU zou kunnen gebruiken. Heel leuk is de scripting omgeving: je kan bijna alles automatiseren als je er een geschikt scriptje voor schrijft. Maar dat vraagt dan wel wat tijd om dat script op te bouwen. Sommige van mijn scripts draaien lekker en nemen me heel wat werk uit handen.

Een gedachte over “Djembé instuif

Geef een reactie

