Kranten on line lezen

Abonnee bij website van de Standaard 

Vandaag heb ik mij geabonneerd op De Standaard Onlineremote: link naar externe webpagina om toegang te krijgen tot de leuke column over ‘E-mailen zonder na te denken’. Zeer toepasselijk op mijn situatie in deze troebele onderwijstijden.

Met een gratis abonnement op de DailyUpdate van http://www.kranten.com/ krijg ik iedere morgen het krantenoverzicht in mijn mailbox. Vandaar uit surf ik zonder problemen naar de belangrijkste artikels uit enkele Nederlandstalige on-linekranten. Doen!

Geef een reactie

