Letters met schaduw

Song of the day 

Little Sister – Ry Cooder

Tourinfo 

Megabikescore: 60 ptn (totaal: 385 ptn)

Blijft O’Grady in het geel? Ja. Pech, Tom Steels mengt zich in de spurt, sprokkelt wat punten maar wordt helaas gediskwalificeerd.

Photoshop 

Ik oefen wat met letters en schaduw om een bannertekst te maken voor mijn websites.

vdabeelenetbanner: vdabeele.net, internetdomein van Luc Vanden Abeele

Verhuis van c naar e 

De installatie van frontier op de e-schijf is begonnen. Zo werk ik met export of met import from folder om de tabellen over te zetten. Dit gebeurt stap voor stap. Zie http://home.vdabeele.net/discuss/msgReader$39

Bedoeling is dat ik op termijn op mijn beide partities (c-schijf) frontier kan draaien zonder verlies van gegevens of zonder telkens de gegevens te moeten kopiëren. Alle software die niet tot het Windows besturingssysteem behoort, komt op de e-schijf; alle data op de d-schijf en alle Windows software op de c-partitie.

Geef een reactie

