Website design

Song of the day 

Manu Chao – Bongo Bong

Design Nightmares 

Opgelet voor de valkuilen bij de opbouw van een website. How-To voor websitebouw.

MyUserLand 

Er is iets loos met de MyUserLand tool in Radio UserLand. Ik deed een ‘start over’ en was alle ‘subscriptions’ kwijt; misschien omdat ik het archief gewist heb? Ik probeerde ook de data file te comprimeren, maar dat haalde niets uit.

Geen nood als alle items uit subscriptions verdwenen zijn. Ik heb nog een back-up van alle URL’s in de e-mailberichten naar lucasvda van de post naar mijn weblog.

XSL 

XSL presentatie en XSL tutorial

Geef een reactie

